Formularz reklamacji

 

Wypełniony i podpisany formularz należy przesłać na adres Sprzedawcy, podany w pkt. 1 lub na adres e­mail Sprzedawcy, określony w zakładce KONTAKT

 

 

FORMULARZ REKLAMACJI TOWARU KUPIONEGO W SKLEPIE CENTRUMROLNIKA.PL

 

1. Dane Sprzedawcy: CENTRUM ROLNIKA SZYMON WESOŁOWSKI ul. Turecka 5, 98-215 Goszczanów, Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) 8272323626

2. Dane Klienta:

Imię i nazwisko: …....................................

Kod pocztowy, miejscowość: ….........................................................

Nr. telefonu: …...................................

Adres e-mail: ….......................................

Nick klienta (podać w przypadku zakupu przez serwis allegro): …..................................

3. Informacje o umowie: Brak wymaganych danych może znacznie utrudnić i opóźnić rozpatrzenie reklamacji.

3a. Data zawarcia umowy (złożenia zamówienia): ......................................... dzień – miesiąc ­ rok

3b. Zawarta za pośrednictwem: (skreślić niepotrzebne) Sklepu centrumrolnika.pl / Serwisu Allegro. pl

3c. Zamawiany towar: .................................................................................

3d. Numer dokumentu zakupu towaru: …........................................

3e. Wybrany sposób płatności: .........................................

3f. Wybrany sposób dostawy i koszt dostawy: .........................................

3g. Data otrzymania przesyłki z zamówionym towarem: ......................................... dzień – miesiąc ­ rok

4. Przyczyna reklamacji: Wskazać, dlaczego zdaniem Klienta dostarczony towar jest niezgodny z umową, na czym polega wada, czy wada istniała od początku wydania rzeczy Klientowi, kiedy i w jakich okolicznościach towar zaczął wykazywać wadę, czy wada ma charakter stały czy okresowy (powracający), jakie działania podjął Klient w celu eliminacji wady: .....................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................................................

..............................................................................................................

5. Roszczenie Klienta: Wskazać jedno roszczenie z tytułu gwarancji lub rękojmi (skreślić niepotrzebne) o wymianę towaru / o usunięcie wady / o obniżenie ceny / o odstąpienie od umowy kupna

6. Uwagi dodatkowe: Jeżeli mają Państwo dodatkowe uwagi, prosimy o podanie ich w tym miejscu. Jeżeli w punkcie „5.” Roszczenie Klienta wybrano pozycję „obniżenie […] ceny towaru”, prosimy o podanie proponowanej kwoty obniżki: .................................

7. Miejscowość i data: ...............................

8. Podpis: …..................................

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl